آلگری: بازی عجیبی بود اما نمایش خوبی داشتیم؛گاهی بازی بر خلاف آنچه فکر می کنید پیش می رود

آلگری پس از شکست 4-2 برابر رم از هفته هیجدهم سری آ ایتالیا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "  فکر می کنم  بازی بسیار عجیبی بود. ما می توانستیم از حریف پیش بیافتیم اما روی یک ضربه ی کرنر گل خوردیم. بعد از دریافت گل نخست ما توان به تساوی کشیدن بازی را داشتیم؛ اما دروازه ی ما بلافاصله دوباره باز شد تا کار برای ما بیش از پیش سخت و دشوار شود"

در این بازی ماریو یپس مدافع 37 ساله روسونری شب خوبی را نداشت چرا که دو گل نخست روسونری بر روی اشتباه محض این مدافع کلمبیایی به ثمر رسید.آلگری در رابطه با عملکرد خط دفاعی تیمش گفت:" بدون شک باید در خط دفاعی پیشرفت کنیم. در حالی که همزمان باید در خط حمله نیز جاه طلب باشیم و عجولانه عمل نکنیم.شرایط دفاعی خود را باید بهبود ببخشیم اما من در بازی شنبه شب برابر رم اشتباه بزرگی از تیمم ندیدم. شاید ما نتوانستیم به خط هجومی آن ها فشاری وارد کنیم و احتمالا دلیل آن این بود که بازیکنان از خط حمله ی رم می ترسیدند."

این مربی 45 ساله در ادامه گفت:" در نیمه ی دوم سعی کردیم مجددا به بازی برگردیم و تلاش کردیم که به گل برسیم اما دوباره دروازه ی ما باز شد . عملکرد دروازه بان رم نیز بسیار خوب بود. گاهی اوقات بازی برخلاف آن چیزی که تصور می کنید پیش می رود و نتیجه بر خلاف روند بازی بدست می آید ، با این حال من فکر می کنم میلان بازی خوبی ارائه داد. رم از فضاهای آزادی که ما در اختیارشان قرارد دادیم استفاده کرد و می دانستیم که  تیم زمن در چنین شرایطی بسیار خطر ناک است."

میلان اکنون 8 امتیاز با منطقه ی کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان فاصله دارد.این مربی 45 ساله در این باره گفت:" فکر می کنم رم یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایتالیاست و  اختلاف امتیازات در حال حاضر بسیار کم است و ما هنوز فرصت زیادی تا پایان فصل داریم.ما در ده بازی اخیر خود سخت تلاش کردیم و بخش عمده ای از 30 امتیاز ممکن را بدست آوردیم , در حال حاضر می بایست آماده ی رقابت برای نیم فصل دوم شویم تا با کسب امتیازات بیشتر به صدر جدول سری آ ایتالیا نزدیک شویم."

آلگری در پایان گفت: "فراموش نکنید که در شش بازی گذشته 4 پیروزی و یک تساوی  بدست آوردیم؛بنابراین قطعا ما می توانیم بهتر از این ها عمل کنیم و باشگاه هم به خوبی می داند که در فصل نقل و انتقالات باید چه کاری انجام بدهد اما این درست نیست که بگویید ما قبل از این باخت می توانستیم برای رده ی دوم جدول بجنگیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ